HOME
FLEXONY
FLEXONY BUNDELS
SERVICE DESK
PARTNER PORTAAL

Service Level Agreement

Als leverancier van software en diensten hebben wij maar een belang: de opdrachtgever moet ongestoord gebruik kunnen maken van de afgesproken diensten. Wij doen wij dus ons uiterste best om de kwaliteit van onze dienstverlening op een hoog peil te handhaven.

Wij reageren meestal binnen enkele uren op probleemmeldingen en verzoeken tot ondersteuning. Vaak lossen wij software problemen binnen enkele uren nog dezelfde dag op!

Wij verbeteren continue de kwaliteit van onze software en corrigeren de meeste foutjes al voordat onze opdrachtgevers ze opmerken en er hinder van ondervinden. 

In geval van storingen van de Windows servers waarop de software draait, dan doen wij alles wat nodig is om de servers weer gebruiksklaar te krijgen, of het nu gaat om apparatuur of systeemsoftware.

Het datacentrum waar onze servers staan opgesteld doet er alles aan om de verbindingen met het internet ten alle tijde te waarborgen, bij voorbeeld door meerdere, redundante aansluitingen via verschillende communicatieleveranciers.

Het enige waar wij geen invloed op kunnen uitoefenen is het internet zelf en de aansluitingen van uw gebruikers / klanten.

Het resultaat: in de periode 2005 - 2014 behaalden wij met onze hosting activiteiten een beschikbaarheid van meer dan 99,9%, zonder dat onze opdrachtgevers betalen voor een (dure) SLA.

Vereist uw organisatie meer zekerheid? Neem dan contact op met ons op en informeer naar de mogelijkheden.
  Quick links
Home
Disclaimer
Sitemap
Algemene voorwaarden
Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de mogelijkheden van Flexony.

Neem contact met ons op

Faramir 34
5663 SH  Geldrop

telephone  +31 6 22545845

mail naar 
Digio applications BV © 2005 - 2017